Login & Register werken niet

Posted by Shaddovv
Heey size!

In mijn project kan ik gewoon inloggen en registreren. Hetzelfde met alle andere nederlandse IP's die het hebben geprobeert. Nu ken ik alleen iemand uit Duitsland die hetzelfde wou proberen maar als ze op login of register drukt gebeurt er niks, echt helemaal niks, zelfs geen pop-up etc.

Alvast bedankt voor je tijd :)

(Sorry als het niet engels is en dat zou moeten zijn trouwens)

Replies (5)

Last message on 25 Jul 2016

Size43 (Administrator) on 25 Jun 2016, 21:45:27
GameMaker Server gebruikt poort 25500, misschien blokkeert de router/ISP iets?

Ik kan geen andere logische reden bedenken waarom het in Duitsland niet zou werken, maar in Nederland wel.
Shaddovv (Topicstarter) on 4 Jul 2016, 00:05:37
Nee dit blijkt gewoon een random probleem te zijn (want ik kreeg het laatst ook). Ze kon na 2 dagen wel inloggen zonder problemen en zonder veranderingen aan de login code zelf of aan de rooms waar de login code in stond.
Size43 (Administrator) on 9 Jul 2016, 20:23:20
Heb je enig idee of het voor alle accounts tegelijk is, of alleen voor jouw specifieke account?
Shaddovv (Topicstarter) on 10 Jul 2016, 15:30:34
Alle accounts tegelijk.
Size43 (Administrator) on 25 Jul 2016, 17:10:26
Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. De afgelopen drie weken ben ik keihard aan het werken geweest, soms tot 10 uur per dag. Dat liet nauwelijks tijd over om andere dingen te doen, en dit is erbij ingeschoten.

Ik weet niet echt waarom dit zou gebeuren. Het enige wat ik kan doen is voor je in de logs kijken om te zien of er een indicatie van een probleem in staat. Daarvoor heb ik een tijdstip nodig waarop het gebeurt. Als het weer gebeurt, laat me dat dan even weten zodat ik kan kijken :)